Informatie over turnpakjes kopen bij Ingeturnd

ContactIngeturnd Turnpakjes Inge Korte

How can I reach Ingeturnd?

Je kunt altijd contact opnemen via info@ingeturnd.nl

Ik streef ernaar je bericht binnen 3 werkdagen te beantwoorden. In drukke periodes kan het soms iets langer duren.

Daarnaast kun je een bericht sturen via Instagram of Facebook.

Omdat de naaimachines vaak draaien, is de telefoon niet altijd goed te horen. Wil je liever bellen? Stuur dan even een mailtje, dan plannen we een belafspraak in.

I haven't received a reply, what's going on?

In het weekend is Ingeturnd gesloten. Doordat Ingeturnd een eenmanszaak is, kan het in drukke periodes voorkomen dat je langer dan 3 werkdagen moet wachten op een uitgebreid antwoord. Twijfel je of je mail goed is aangekomen? Stuur gerust een reminder.

I've got a great idea, suggestion or feedback, how can I let you know?

Superfijn! Tips en feedback zijn altijd welkom. Je kunt mailen naar info@ingeturnd.nl of een bericht sturen via Instagram of Facebook.

Ordering and payment

What is included in the prices in the shop?

All prices are including VAT and excluding shipping fees. The shipping fee will be determined in the shopping cart.

I don't know which size to order, how do I decide?

Bij elk product vind je extra informatie over de maten en afmetingen.
Bij clubpakjes kun je eventueel een pakje van een teamgenoot passen.

Twijfel je nog? Stuur gerust een mailtje naar info@ingeturnd.nl. Ook voor afwijkende maten kijken we samen naar een oplossing.

I have a discount code or voucher, how do I use it?

Voer de code in tijdens het afrekenen, dan wordt de korting automatisch toegepast. Lukt het niet? Mail even naar info@ingeturnd.nl.

How can I pay?

Op de website kan veilig betaald worden via:
– iDeal
– Bancontact
– Bank transfer (you'll receive an invoice with payment details)

Bij wedstrijden/evenementen of afhalen is het mogelijk om via de volgende manieren te betalen:
– Cash
– Tikkie/betaalverzoek

Shipping fees and times

What are the shipping fees?

      • Binnen Nederland: €4,95

      • België en Duitsland: €11,95

      • Afhalen: gratis

Wil je alleen een klein product (zoals een haarwokkel of tasje) bestellen? Mail me even, dan zorg ik voor een aangepast verzendtarief.

How long does it take to receive my order?

De levertijd hangt af van het product. In de productbeschrijving staat de categorie vermeld. De actuele levertijden per categorie vind je onderaan de website.

Voor clubbestellingen gelden aparte levertijden. Deze worden altijd afgestemd tijdens het bestellen.

Washing instrustions

Hoe zorg ik goed voor mijn turnpakje?

It is important to take good care of your leotard to make sure it lasts long.
Glitterstoffen zijn kwetsbaarder dan lycra en veloursstoffen en vragen om extra zorg.

Do's:
– spoel direct na gebruik kort uit met koud of lauw water (max. 30°C)
– You can use a bit of detergent for fragile fabrics
– laat het pakje drogen op een kledinghanger

Don'ts:
– wacht niet met wassen (o.a. zweet en deodorant hebben invloed op de stof en kunnen tot verkleuring en vervaging leiden)
Never wasverzachter, bleekmiddel of andere agressieve middelen (dan vervaagt de glans/kleur en laten glitters los)
– gebruik geen te warm water (dan kunnen glittersteentjes er af gaan)
– laat het pakje niet in water staan (dan kunnen de kleuren doorlopen)
– Do not use a dryer, do not wring it, do not place it in sunlight and do not place it on a heather

Exchange and Return

Does my product qualify for exchange or return?

Producten uit voorraad kunnen geruild of geretourneerd worden.

Uitzonderingen (niet te ruilen of retourneren):

      • Gebruikte producten

      • Gepersonaliseerde  of zelfontworpen producten

      • Op bestellingen gemaakte producten (o.a. clubpakjes zonder voorraad)

      • Producten gekocht op locatie (wedstrijd/evenement), omdat je ze daar direct hebt kunnen bekijken en passen

How can I exchange or return my product?

    1. Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op via info@ingeturnd.nl.
    2. Je ontvangt een formulier dat je meestuurt met je retour.
    3. Retourneren is op eigen kosten. Zodra het product in goede staat ontvangen is, krijg je je aankoopbedrag terug.
    4. Bij ruilen betaal je geen extra verzendkosten voor het nieuwe product.

Competitions and Events

Komt Ingeturnd ook langs bij wedstrijden, evenementen en trainingen?

Ja, dat kan! Zo kun je pakjes en accessoires bekijken, passen en direct aanschaffen.
Mail naar info@ingeturnd.nl om de mogelijkheden en beschikbaarheid te bespreken.

Warranty and Complaints

How about warranty on my products?

All products made by Ingeturnd have 6 months warranty on manufacturing defects, counting from the date of order. Examples of manufacturing defects: a broken seam or elastic. Together we will discus the most appropriate solution (financial compensation, repair, replacement).

Damage due to incorrect use, incorrect washing, running colours through a combination of dark and light fabrics and normal wear and tear are not covered by the warranty on manufacturing defects. Pilling (the formation of fluff or streaks through contact with a rough surface such as Velcro), fading of the color of the fabric, loss of the gloss of the fabric and loss of the foil of the fabric are normal properties of (foil) fabrics. No guarantee is given on this. There is no guarantee on 100% fixation of crystals. Friction, picking or washing can always cause something to come loose.

I have a complaint, what can I do?

Neem contact op! Tevreden klanten vind ik erg belangrijk. Indien je dat even niet bent, hoor ik dat graag zo snel mogelijk, zodat we samen het probleem kunnen bespreken en een gepaste oplossing kunnen vinden.
You can email to info@ingeturnd.nl. This adres is also available to schedule an phone/video call.

Terms and conditions and Privacy statement

Where can I find the terms and conditions?

Click here: Terms and conditions (DUTCH)

Where can I find the privacy statement?

Click here:  Privacy statement (DUTCH)

en_GBEnglish