Contact

Hoe kan ik Ingeturnd bereiken?

Ingeturnd is altijd te bereiken via info@ingeturnd.nl.
Normaal gesproken ontvang je binnen 2 werkdagen reactie. In drukke tijden kan het soms iets langer duren.

Ook is het altijd mogelijk om een berichtje te sturen via Instagram en Facebook.

In verband met het geluid van de naaimachines is de telefoon vaak niet goed te horen. Indien je graag telefonisch contact wil kun je via info@ingeturnd.nl een bel afspraak maken.

Ik heb nog geen reactie op mijn e-mail, hoe zit dat?

Mijn streven is om binnen 2 werkdagen op je e-mail te reageren. In het weekend is Ingeturnd gesloten.

Ingeturnd is een eenmanszaak. Dat betekent dat ik alles in mijn eentje doe en er dus geen 24/7 klantenservice is. Het kan in drukke periodes voorkomen dat ik je e-mail niet binnen 2 werkdagen uitgebreid kan beantwoorden, dan stuur ik je een ontvangstbevestiging en komt de volledige reactie later.

Ik heb een leuk idee, tip of feedback, waar kan ik dit melden?

Ik hoor graag je leuke ideeën, tips en feedback, om telkens weer een beetje te verbeteren! Je kunt mailen naar info@ingeturnd.nl of een berichtje sturen via Instagram of Facebook.

Bestellen en Betalen

Hoe zit het met de prijzen op de website?

Alle prijzen op de website zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden in het winkelmandje aan de bestelling toegevoegd.

Ik weet niet welke maat ik moet hebben, hoe kom ik hier achter?

Onder de producten staat extra informatie over de afmetingen.
Als het gaat om een clubpakje kun je eventueel een turnpakje van een clubgenootje passen om de maat zeker te weten.

Bij twijfel kun je altijd even contact opnemen via info@ingeturnd.nl, dan help ik je verder!
Ook als de standaard maten niet bij jouw postuur passen, kun je contact opnemen. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Ik heb een kortingscode of cadeaubon, hoe gebruik ik die?

Kortingscodes en codes van cadeaubonnen kunnen in het winkelmandje tijdens het afrekenen ingevuld worden en worden dan automatisch gebruikt.

Mocht het niet lukken, kun je altijd even contact opnemen via info@ingeturnd.nl

Op welke manieren kan ik betalen?

Op de website kan veilig betaald worden door middel van:
– iDeal
– Bancontact
– Bankoverschrijving.

Bij wedstrijden/evenementen en bij afhalen is het mogelijk om via de volgende manieren te betalen:
– Contant
– Pin (ook contactloos)
– Tikkie of betaalverzoek

Verzendkosten en Levertijd

Wat zijn de verzendkosten?

Per bestelling wordt €4,95 verzendkosten in rekening gebracht voor verzenden binnen Nederland. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €9,95.

Afhalen is ook mogelijk, dan zijn er geen verzendkosten.

Wil je enkel een haarwokkel of tasje bestellen? Stuur dan even een mailtje, dan zorg ik voor een factuur met lagere verzendkosten.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Om de levertijd zo nauwkeurig mogelijk aan te geven, zijn de producten verdeeld in verschillende categorieën. In de beschrijving van het product staat vermeld in welke categorie het zit. De actuele levertijd per categorie vind je helemaal onderaan de website.

Voor orders besteld door clubs geldt een afwijkende levertijd. Deze wordt besproken tijdens het bestellen.

Wasvoorschrift

Hoe moet ik voor mijn turnpakje zorgen?

Het is belangrijk om goed voor je pakje te zorgen, zodat je er lang plezier van zult hebben.
Glitterstoffen zijn kwetsbaarder dan lycra en veloursstoffen en moeten daarom extra voorzichtig gewassen worden.

WEL DOEN:
– spoel het pakje direct na gebruik kort uit met koud of lauw water, maximaal 30 graden
– gebruik eventueel een klein beetje zacht vloeibaar wasmiddel
– hang het op een kledinghangertje om het te laten drogen

NIET DOEN:
– wacht niet met wassen, o.a. zweet en deodorant hebben invloed op de stof en kunnen tot verkleuring en vervaging leiden
– gebruik nooit wasverzachter, bleekmiddel of andere agressieve middelen, anders vervaagt de glans en kleur en laten glitters los.
– te warm water kan ertoe leiden dat glittersteentjes er gemakkelijker af gaan.
– laat het pakje niet in water staan, dan kunnen de kleuren doorlopen.
– doe het pakje niet in de droger, wring het niet uit, hang het niet in de zon en leg het niet over de verwarming.

Ruilen en Retourneren

Komt mijn product in aanmerking voor ruilen of retourneren?

Producten uit de webshop die uit voorraad verkocht zijn komen in aanmerking voor ruilen en retourneren. Zie de richtlijnen hieronder voor hoe dit moet.

De volgende producten zijn uitgesloten van retourneren en ruilen:
– gebruikte producten
– zelf ontworpen of gepersonaliseerde producten (bijvoorbeeld zelf gekozen kleuren of het toevoegen van een naam/logo)
– op bestelling gemaakte producten
– op maat gemaakte producten
– producten gekocht op een fysieke locatie van Ingeturnd (bijvoorbeeld bij een wedstrijd of evenement), omdat je het product hebt kunnen bekijken, beoordelen en passen

Hoe moet ik mijn product ruilen of retourneren?

Als je een product wilt ruilen of retourneren dat hiervoor in aanmerking komt moet je het volgende doen:
Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op via info@ingeturnd.nl. Je ontvangt het Ingeturnd Ruilen&Retourneren formulier dat je moet invullen en meesturen. Het terugsturen is op eigen kosten. Als het in goede staat ontvangen is wordt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort. Bij ruilen betaal je geen nieuwe verzendkosten.

Wedstrijden en Evenementen

Kan Ingeturnd ook bij wedstrijden, evenementen en trainingen langskomen?

Ja, dat kan! Ik bied graag turnsters en turners de mogelijkheid om turnpakjes en accessoires te bekijken, te passen en te kopen op locatie.

Neem contact op via info@ingeturnd.nl voor meer informatie en om te kijken of ik op jouw datum nog beschikbaar ben.

Garantie en Klachten

Hoe zit het met de garantie op mijn product?

Op alle door Ingeturnd gemaakte producten zit 6 maanden garantie op fabricage fouten gerekend vanaf de factuurdatum. Hierbij gaat het om mankementen aan het product die veroorzaakt zijn door een fout tijdens de fabricage ervan, zoals een elastiek dat los schiet. Indien er een fabricage fout is zullen we samen bekijken welke oplossing (financiële compensatie, reparatie, vervangend artikel) het best bij het probleem past.

Schade door onjuist gebruik, verkeerd wassen, kleurdoorloop bij een combinatie van donkere en lichte stoffen en normale slijtage vallen niet onder de garantie op fabricage fouten. Pilling (het ontstaan van pluisjes of haaltjes door contact met een ruw oppervlak zoals klitteband), vervaging van de kleur van de stof, verliezen van de glans van de stof en verliezen van de folie van de stof zijn normale eigenschappen van (folie) stoffen. Hier wordt dan ook geen garantie op gegeven. Er is geen garantie mogelijk op 100% fixatie van glittersteentjes. Door schuren, plukken of wassen kan er altijd iets loskomen.

Ik heb een klacht, wat kan ik doen?

Neem contact op! Tevreden klanten vind ik erg belangrijk. Indien je dat niet bent, hoor ik dat graag zo snel mogelijk, zodat we samen het probleem kunnen bespreken en een gepaste oplossing kunnen vinden.
Je kunt mailen naar info@ingeturnd.nl. Dit mailadres is ook te gebruiken om eventueel een bel afspraak te maken.

Algemene voorwaarden en Privacyverklaring

Waar vind ik de algemene voorwaarden van Ingeturnd?

Klik hier: Algemene voorwaarden

Waar vind ik de privacyverklaring van Ingeturnd?

Klik hier:  Privacyverklaring Ingeturnd